"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Sunday, March 20, 2011

SESI AUTOGRAF d'KLIBF 2011

Kepada para peminat saya & artis Gempak Starz™ yang lain bolehlah kunjungi kitorang kat Putra World Trade Center/PWTC pada 30 hb. April 2011 (Sabtu) untuk sesi autograf & beramah mesra. Mesti best punyalah! Dipersilakan hadir sebab kemasukan & sesi beramah mesra adalah percuma kecuali sesi autograf jer kena bayar dengan membeli novel grafik keluaran Gempak Starz™ (2 unit per fan for an artist). Maklumat lanjut leh semak di laman web Gempak Starz™. Orait!

No comments: