"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Wednesday, July 15, 2009

ARTWORK TERBARU (PENTAS REALITI) Vol. 12

Before toning

After toning

4 comments:

Angah said...

wow. lukisan ayour cantikla! before and after toning, dua2 pun cantik. dari mana datangnya inspirasi??
tak sabar nak tunggu pentas realiti kat pasaran.

azhar said...

seronok melihat ayour kembali melukis

INDRA QIRANA said...

rindu ngan suasana CM...

Fakhrul Anour said...

Angah: Alhamdulillah... trimas! Inspirasi semestinya daripada pengalaman, pembacaan & pemerhatian. Penting tu! ^_^ Bila PENTAS REALITI dah siap nanti Ayour beritahu la. Liputan ekslusif dijangka terbit dalam ruangan Artis Antarabangsa GEMPAK™ isu 235 (1hb. September 2009).

Azhar: Trimas geng... pengorbanan besar nak siapkan PENTAS REALITI ni. Selain menolak banyak jemputan2 rasmi (selagi boleh ditolak la... >_<), badan dah jadi sekepinggg! Huuu... karya terbaru kali ni nak try 100% bagi fokus disetiap aspek. Insya-Allah... ^_^

Indra Qirana: Ayour pun dah lama tak ke CM. Dengar citer terlampau banyak perubahan. Kali terakhir tu pun sebab ada pameran NIKE kat galeri Annex. Lama tuuuu!