"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Sunday, April 11, 2010

MACAM BARU SEMALAM JER...


Bila terjumpa keratan artikel ni masa kemas² fail artwork kat umah, rasa macam tak percaya lak saya masih di sini selepas hampir 10 tahun dalam Industri Komik Malaysia. Malah paling enigma bila rasa cam baru jer nak mulakan karier dalam bidang komik ni... insya-Allah, mungkin sudah tiba masanya tumpukan kerjaya sebagai artis komik lak!

4 comments:

Anonymous said...

Im proud and happy for you mr Hobbit.. bitt bitt bitt..

Anonymous said...

Pihak GempakStarz harap ambil perhatian !! saya cuba untuk beli majalah Gempak yang lama di laman web GempakStarz tetapi tidak boleh

Harap pihak yang berkenaan membaiki kesilapan ini

Lozt said...

Wah kalau Ayour nak buat komik boleh tak kalau buat komik aksi fantasi ataupun komik strip

Fakhrul Anour said...

Trimas atas sokong Mr. Goblin! Haha!

About Gempak Starz isu tu tolong submit kat blognya ya: http://gempak-starz.blogspot.com

Lozt: sedang dalam perbincangan. Insya-Allah ada 2 buah komik fantasi pendek yang dah lebih 5 tahun dalam simpanan tanpa penyudah akan disyorkan kepada Gempak Starz.