"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Thursday, April 22, 2010

TOKIO HOTEL: SPESEL UNTUK UTOPIANZ!

24 jam notis untuk menyiapkan keempat-empat ahli band TOKIO HOTEL kepada karakter lakaran komik saya. Peh! Pagi nanti (23hb. April 2010) kena submit kepada Editor UTOPIA™. Insya-Allah!

Tom Kaulitz (kiri) & Bill Kaulitz


Gustav Schäfer (kiri) & Georg Listing

SIAP DI WARNA!

Saya telah pecah rekod peribadi mengilustrasi 4 karakter paling pantas, hanya dalam masa 2 hari jer (termasuk tidur, layan TV, layan kengkawan di opis, makan roti, sengal di hujung perlumbaan & sengal menunggu data saving)! Alhamdulillah... siap sudah karakter komik TOKIO HOTEL untuk majalah UTOPIA™. Nantikan kehadiran diorang dalam isu 178 (15hb. Mei 2010) & di Malaysia di bulan Mei 2010 nanti!




10 comments:

Zarul Helmy -Faz- said...

warghhHhhh~~
Abg Fakhrul~ minat sungguh saye dgn beliau2 smua nih~
hu`huhu~ Best2~ <3

Fakhrul 'Ayour' Anour said...

Zarul: Hehe... abang baru jer nak minat. Bleh?! Kena buat untuk UTOPIA magz

Anonymous said...

cover magazine?

Fakhrul 'Ayour' Anour said...

Baru buat Mock Up jer. ^_^

sammy! said...

They are a cool bunch! ^_^

Fakhrul 'Ayour' Anour said...

Sammy!... I'm sharing their logical view... ^_^

aNgah said...

wah, cantiknya lukisan tu lepas warna. teknik mewarna ayour dah lain dari dulu..

tapi lukisan ayour masih lagi seimbang utk hitam putih dan warna, dua2 pun lawa.

Paling suka vokalis tokio hotel, ayour lukis dia paling style!

Fakhrul 'Ayour' Anour said...

Angah: Alhamdulillah... trimassss! ^_^

maSkey_z0ne said...

so stylooooo!

Fakhrul 'Ayour' Anour said...

MaSkey_ZOne: Trimassss! ^_^