"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Thursday, January 10, 2019

MENCINTA DIA


Setahun sudah berlalu, jika 'HANYA... DIA' sepanjang tahun 2018 maka selanjutnya 'MENCINTA DIA' untuk tahun 2019 pula, khas dari saya yang berkarya & penerbitan Kadokawa Gempak Starz buat semua kipas-susah-mati yang berminat. Boleh terus dapatkanya di laman web http://www.gempakstarz.com atau di kedai-kedai buku terpilih berhampiran anda. Selamat membaca! 

"Ilham datang dari rasa cinta itulah yang terindah, membentuk segala naluri kebahagiaan... "


 
 
 

No comments: