"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Monday, February 6, 2012

DILANDA BRUNO MARS...


It's hard being a person in your own shoes when you're being compared in another person's shoes. 

Nak cakap lebih pun tak guna, tapi hanya orang yang kena jer akan lambat laun terasa bosan bila dilanda perkara yang sama. Apatah lagi ditegur orang (... dan lagi... dan lagi... dan lagi... dan lagi... ~) kerana keserupaan itu (bukan kesurupan ya!), sampai diri sendiri pun pelik... where the hell is our similarity?!!! Cara terbaik, luahkan! Bukan nak feymes-kan Bruno Mars (sebab dia memang dah No.1 Best Selling Artist Worldwide of 2011 by digital sales) & bukan nak menumpang populariti selebriti ni (sebab people are talking about it!), therefore enough is enough... 


 STOP SAYING I'M LIKE BRUNO MARS... PLEASEEE!

P/S: Sebab saya minat ngan lagu-lagu Bruno Mars, tapi kerana isu ni... takleh nak feel! *sigh*

No comments: