"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Sunday, November 14, 2010

ONCE...


"Ada yang ingin mendengarku menyanyi tanpa henti. Ada yang ingin melihatku melukis setiap hari. Namun dia senang aku di sisi melukis sambil menyanyi sebagai ilham untuk dia terus menulis... perasaanku sendiri."
— 'Once' (komik 8 m/s)

5 comments:

Huda said...

Cantik lukisan ni. ^^ Sesuai dengan quote Once tu. :)

Fakhrul Anour said...

Hehe... inspired by the movie 'ONCE'.

Huda said...

Ohoho la cerita ONCE rupanya. Dah salah faham ni. Heheh. My apologies. ^^"

Fakhrul Anour said...

Huda; eh... mana ada salah faham. Karya ni diinspirasikan daripada filem tu, tapi quote & konsep cerita Once yang akan dibuat nanti berbeza daripada filem tu.

Huda said...

Ohohoho gitu, okay.