"It's only through writing that I've ever been able to suppress life's personal disappointments. When I can't write I feel anxious and out of sorts and am easily riled, though I'm usually able to control my emotions..."
- Pramoedya Ananta Toer (The Mute's Soliloquy: A Memoir)
["Hanya dengan menulis aku mampu menekan segala kekecewaan peribadi hidup. Bila aku tidak menulis, aku merasa cemas & tidak keruan serta mudah gusar, walau selalunya aku bisa mengawal emosiku..."]

Wednesday, May 20, 2009

SHE'S IN MY FACEBOOK!

Dia ni suka dengan komik 'Kartini' oleh Tembakau. But thanx also sebab mengikuti lukisan Fakhrul Anour. You go girl!



She said:

"dan sape2 yg selalu tgk drawing aku,..cuba tengok drawing gambar Kartini kat atas tu..perasaan any similarities?Huu..actually drawing2 Tembakau ni la yg salu aku jadikan rujukan mase aku mula2 blajar nk lukis potret dulu..tiru shading die..mata die..but mostly rujukan utama aku adalah drawings daripada Ayour..name penuh die Fakhrul Anour..dulu selalu lukis kat komik Gempak, kat Siri Maskeret Cinta.." - http://dilemaseekorkucingbelang.blogspot.com/2009/04/aku-dan-tembakaudan-kartini.html

No comments: